Lista stron

sobota, 31 grudnia 2016

Metaltech DB 14



Metaltech DB 14

10 komentarzy:

  1. Naprawdę wielkie dzięki, przyda się, pozdrawiam - i Szczęśliwego nowego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę Siwus ?? widać że przyznałeś się do prawdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w ogóle ciekaw czy uzyskałeś zgodę od giantsa na zedytowanie i wydanie tych przyczep :D

      Usuń
    2. O kurde :D Widzę trafił mi się uparty hejter :D

      Usuń
    3. heh kto tu jest hejterem ?? widać ze boisz sie prawdy o tym że wydałeś gówno. Co nie zmienia faktu że będe pisał do giantsa ;)

      Usuń
    4. Ja cię nie hejtuje tylko pisze prawde :D

      Usuń
    5. Ale wiesz że licencja gry pozwala na edycję i publikację zawartości gry (nie dotyczy DLC i zakodowanych plików), prędzej powinieneś napisać do producenta danej maszyny za brak licencji na wykorzystanie loga i nazwy firmy dla 90% modów pojawiających się do FSa xD

      Usuń
  3. Ale wy jesteście idioci ... Przecież jak by producenci wszystkich marek maszyn pozywali ludzi robiących mody o brak zgody z ich strony na wydanie modów to byście ku*wa grali tylko na oryginalnych maszynach z gry . Więc się cieszcie że macie jakieś urozmaicenie w postaci modów które jeszcze są wydawane bo patrząc jakie macie wonty to za kilka wersji Farminga będzie sobie mogli tylko pomarzyć o modach które będą pokazywane na zdjęciach lub filmach modmakerów tylko po to by wam żal dupę ściskał .

    OdpowiedzUsuń
  4. Te przyczepki sa super!. Tyko nie wiem czy to jest blad ale gdy napelnie przyczee 2 60% to mi przednia oska ucika :/ Wiesz ja kto naprawic?

    OdpowiedzUsuń